Ce înțelegem prin optimizarea motoarelor de căutare?
Indiferent dacă lucrăm sau nu în acest domeniu larg și complex al marketingului, fiecare dintre noi s-a confruntat, cel puțin o dată, cu ideea de optimizare SEO – optimizarea motoarelor de căutare. Ce este și cum funcționează? Având în vedere amploarea strategiilor de marketing digital aplicate în ultimii ani, este imposibil să nu cunoașteți nimic despre ceea ce presupune sau cum funcționează optimizarea motoarelor de căutare.
Conform celor mai recente rapoarte, peste 81% din populație caută zilnic informații accesând un browser. Prin urmare, dacă ești proprietarul unui afaceri care se desfășoară în mediul online, atunci optimizarea SEO este mai mult decât necesară pentru a face față concurenței pe piața țintă. Pe scurt, implementarea acestor servicii profesionale oferă motoarelor de căutare și vizitatorilor cea mai bună oportunitate de a vă găsi site-ul și de a obține trafic.
Optimizarea motoarelor de căutare – cum funcționează?
Când vrem să aflăm răspunsul la o întrebare sau pur și simplu căutăm anumite informații, Google scanează rezultatele căutării pentru a oferi utilizatorului un răspuns direct – informație plasată în partea de sus a paginii. Fiecare răspuns este însoțit de un link care face trimite către site-ul respectiv.
Alegerea cuvintelor cheie potrivite în urma unui Keyword Research și implementarea unor campanii de Google Ads ajută la promovarea afacerii prin creșterea gradului de conștientizare al mărcii și prin creșterea traficului. De obicei, aceste practici de marketing sunt utilizate de către majoritatea business-urilor pentru a-și vinde mai bine produsele și serviciile. Totul este gestionat în mediul online, conturile de Google Ads permițându-le marketerilor să creeze și să modifice campaniile publicitare în orice moment, inclusiv setările, bugetul sau textul publicitar.
Avem nevoie de servicii profesionale de marketing?
Există numeroase motive pentru care ar trebui să-ți începi afacerea optând pentru servicii profesionale de marketing. Tendințele și strategiile de marketing digital din ultimul deceniu au dat o altă formă sectorului de activitate, una în care conectivitatea din mediul online și platformele de socializare dictează modul în care un marketer ar trebui să se adreseze unui consumator.
Deci, pentru a reuși în acest domeniu aflat într-o continuă schimbare, agenții de marketing trebuie să aibă un plan strategic de utilizare bine stabilit a platformelor digitale. Dezvoltarea tehnologică și toate procesele din spatele acestei industrii uriașe i-au ajutat pe marketeri să îmbunătățească calitatea rezultatelor, lucru ce va duce la generarea de mai mulți clienți potențiali.